2016. május 31., kedd

Mit is ír a hogyishívják? - Negyedik rész

Lassan a vége felé közeledik a szépírás tanításának, illetve nem tanításának apropójából született fejtegetésem, amivel első sorban a még kezdő szülőknek szeretnék támpontot és választ adni az evidensnek tűnő „Mi is történik valójában?” kérdésükre. 

4. Mit tett az elmúlt (fél)év során, hogy szebben írjon?

Röviden a válaszom az, hogy semmit. Kicsit lazítva a kereteken, azt felelem hárított

forrás:onkepzes.hu

Sajnos csak ismételni tudom magamat, de nem tehetek másként hiszen, akkor nem mondanék igazat. Most és itt pedig a valós okok feltárása zajlik.

A szülő nem számolt be egyetlen külön feladatról, vagy korrepetálásról sem – ami eléggé nevetségesnek hangzik, ha egy elsős szépírására vonatkoztatva merül fel megoldásként – nem ismertetett velem egyetlen gyakorlati fogást sem, amire a tanár a figyelmét felhívta volna. Ugyanolyan váratlanul érték az események, mint a kedves olvasót érhették, annyi különbséggel, hogy időben hónapokig húzódott, ami itt néhány perc alatt elolvasható.  

Feltételezhetjük, hogy a szülő rosszul emlékszik, vagy szándékosan torzít, de azt is, hogy valóban a színtiszta igazat mondja, hiszen az egész eset, egy szép eredmény apropóján keresztül bukkant a napvilágra és tulajdonképpen én gondoltam csupán, hogy érdemes rögzíteni. Nem egy panaszos szülő mondatait kívánom alátámasztani, mivel a szülő és a tanár, illetve az iskola között nem alakult ki vita.
Fogadjuk el azt a sajnálatos tényt, hogy nem történt a tanár részéről a korábban már ecsetelteken kívül semmiféle beavatkozás a tanulási folyamatba!

Ha kíváncsi az előzményekre, akkor azt itt, a folytatást pedig itt olvashatja el.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése